Za več info, pomoč ali nakup pokličite 051 423 346

Informacije - Kontakt

Kontaktni podatki:


Trgovina in posredništvo, Zvonko Teraž S.P. 
Ribniki 78, 8290 Sevnica 

Telefon: 051 423 346 
Email: info@naravni.si 
Spletna stran: www.naravni.si

.

 

Podatki o podjetju:


Matična številka: SI 3706842000 
Ident. št. za DDV (ID): SI 83567259 
Vpisan pri registrskem organu: AJPES, izpostava Krško 
Zaporedna številka vpisa: 316-06-00751-2011 
Zavezanec za DDV: DA 
IBAN: SI56 0237 9025 8535 579

 

 

Splošni pogoji poslovanja Naravni.si

 

Splošni pogoji spletne prodajalne Naravni.si , v lasti podjetja Trgovina in posredništvo, Zvonko Teraž s.p. (v nadaljevanju "ponudnik"), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Naravni.si, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.  Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, to je oddaje spletnega naročila, telefonskega naročila, naročila preko E-pošte ali naročila na kakšen drug način.
Splošne pogoje poslovanja Naravni.si, si lahko prenesete v pdf formatu, s klikom TUKAJ.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV (politika zasebnosti) >>>

Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR). Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Podrobnosti preberite na strani Politika zasebnosti >>>

 

VARSTVO OTROK

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, in za to nima ustreznega dovoljenja staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik ne sme izdajati tretji osebi podatkov, ki jih je prejel od otrok. Izjema so starši oziroma skrbniki.

 

PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino, ob prevzemu. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije za plačilo UPN naloga, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1,07 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije za plačilo UPN naloga 5,36 EUR.

 - po ponudbi / predračunu, z bančnim nakazilom-predplačilom, na račun upravitelja spletne prodajalne Naravni.si – Zvonko Teraž s.p. Podatke za plačilo prejme kupec takoj po oddaji naročila (e-poštno sporočilo "Obvestilo o naročilu").

- PayPal varno plačilo s plačilnimi karticami ali s PayPal nakazilom

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Vklopi razum, zahtevaj račun

 

DOSTAVA IN CENE DOSTAVE

Za nas dostavlja Pošta Slovenije. Ob naročilu v vrednosti 40,00 EUR ali več, stroškov pakiranja in dostave kupcu ne zaračunamo.
Ob naročilu izdelkov pod vrednostjo 40,00 €, kupcu zaračunamo stroške pakiranja in dostave v znesku 2,60 € (ne glede na težo, količino in velikost naročila).
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije. 
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme povzetek naročila na vpisan elektronski naslov.

 

CENE

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec zaključi in odda naročilo. Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

POSTOPEK NAKUPA

Željene izdelke dodate "v košarico" s klikom na gumb "v košarico". Odpre se vam košarica, kjer vidite kaj ste dodali, lahko odstranite ali spremenite količino. Od tu se lahko vrnete na nakupovanje, ali pa greste na zaključek naročila. V primeru nadaljnjega nakupovanja, je vsebina košarice vidna zgoraj v glavi, ali v desnem stolpcu zgoraj. V košarici lahko spreminjate količino izdelkov, ali pa jih tudi odstranite.

Ko želite končati z nakupovanjem, greste "na blagajno" in sicer s klikom na gumb "blagajna" (desni stolpec zgoraj, ali v glavi). Tu izpolnite zahtevane podatke, označite željeni način plačila in po potrebi uredite količino izdelkov v košarici, ali pa jih odstranite. Lahko še vedno dodate tudi nove izdelke. Vidne so vse cene, strošek dostave in znesek za plačilo. Če imate kodo za popust, jo vpišete tukaj, lahko pogledate ali si natisnete splošne pogoje poslovanja, izberete drug naslov za dostavo, ali pa si ustvarite svoj "račun" za lažje, hitrejše nakupovanje in pregled nad naročili. Z gumbom "zaključi naročilo", naročilo oddate.

Če imate že ustvarjen svoj "račun" na strani, se enostavno prijavite na stran (zgoraj v glavi, ali na blagajni), lahko preden dodate izdelke v košarico, lahko pa tudi najprej dodate izdelke, pa se potem prijavite in sistem vas bo vodil čez vse zgoraj omenjene korake.

Po oddaji naročila sledijo naslednja obvestila:

Obvestilo o naročilu
Po oddaji naročila prejme kupec kot potrditev prejetja naročila, po elektronski pošti pregled svojega naročila in kratka navodila o možnostih odstopa ali preklica naročila. V tem sporočilu prejme kupec tudi povezavo do "Splošnih pogojev poslovanja Naravni.si", in podatke za predplačilo, ki jih uporabi v primeru da je izbral za način plačila »Predplačilo«.

Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi po elektronski pošti, z SMS-om, ali s telefonskim klicem. Pri tem navede tudi predvideni rok dobave in ostale potrebne informacije. Na tem mestu lahko ponudnik z razlogom naročilo tudi zavrne.

Ponudnik lahko zaradi preverjanja podatkov navedenih ob naročilu ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave, kupca pokliče ali pošlje SMS na kontaktno telefonsko številko, ki jo je kupec navedel ob naročilu. Slednje se obenem lahko smatra tudi kot potrditev naročila.

Naročilo odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. O predvideni dostavi obvesti kupca po elektronski pošti ali drugih sredstvih komunikacije ponudnik sam in/ali preko dostavne službe.

 

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA – POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVP) pravico, da v štirinajstih (14) dneh, podjetju vrne naročeno blago. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pri tem potrošniku ni potrebno navajati razloga za odstop od pogodbe.

Potrošnik ima tudi možnost, da na elektronski naslov (info@naravni.si) v štirinajstih (14) dneh sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V tem primeru mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila, podjetju vrniti blago.

Potrošnik vrne blago na naslov: Trgovina in posredništvo, Zvonko Teraž s.p., Ribniki 78, 8290 Sevnica.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo !

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun, oziroma kopijo računa za blago in osebne podatke, ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, oziroma po prejemu vrnjenega blaga.

 

KAKO VRNETE IZDELEK, ČE SE ODLOČITE ZA ODSTOP OD POGODBE

Da bo vračilo izdelka potekalo hitro in brez zapletov, bodite pozorni na nekaj ključnih stvari:
- embalažo previdno odprite in je ne zavrzite, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen in da ga boste obdržali;
- pri rokovanju z izdelkom pazite, da ga ne poškodujete ali opraskate;
- ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat.
Izdelki, kupljeni na daljavo, v zakonskem času za odstop od pogodbe niso namenjeni uporabi. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek pogledate in če vam ne ustreza, ga vrnete - odstopite od nakupa. 
Izdelek morate vrniti nepoškodovan in brez posledic uporabe (prah, praske, madeži, umazanija, uporabljena vodila, vgradne praske,…) in v nespremenjeni količini.

Vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti tudi račun (v primeru vračila celotnega naročila), oziroma kopijo računa v primeru delnega vračila naročila.
Izdelke za vračilo je potrebno zapakirati v varno embalažo, tako da se izdelki med transportom ne poškodujejo. Lahko uporabite tudi originalno embalažo, v kateri ste izdelke prejeli. Priporočamo, da izdelke pošljete preko dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljk.
Stroške pošiljanja krije pošiljatelj sam, razen, če se kupec in ponudnik vnaprej drugače dogovorita. Pošiljk z odkupnino ne bomo sprejeli.
Za dodatne informacije nas pokličite na telefon 051 423 346 ali nam pišite po elektronski pošti info@naravni.si

 

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Kot potrošnik imate pravico da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake glede na določila Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki). Napaka na izdelku je stvarna če: Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; Stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; Je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena.

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 051 423 346 ali elektronski naslov info@naravni.si in nam sporočite številko računa za kupljeni izdelek ali vsaj številko naročila, da se dogovorimo za ustrezno rešitev. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor. Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej). 

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga, Vračilo plačanega zneska.

 

POŠKODOVANA POŠILJKA

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije). Paket nesete na najbližjo pošto v enakem stanju kot ste ga prejeli (brez da karkoli dodajate ali odstranjujete), poštni uslužbenec pa bo izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

NEPREVZETA POŠILJKA

Včasih se lahko zgodi, da pošiljka z odkupnino ni prevzeta. S tem so povezani določeni stroški (dostava in vračilo paketa, embalaža, pakiranje, izdaja računa...). V primeru ponovnega naročila od istega kupca in v izogib morebitnim ponovno nastalim podobnim stroškom, si pridržujemo pravico da realiziramo naročilo le v primeru vnaprejšnjega plačila (predplačilo, PayPal).

 

GARANCIJA NA IZDELEK

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi pri opisu izdelka v spletni trgovini Naravni.si. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki mu bo zagotovil ažurno informacijo.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika da ne želi prejemati oglasnih sporočil pa bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVICE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic, kar bo ponudnik tudi izrecno spoštoval.

 

PROMOCIJSKE KODE

Občasno bralcem e-novic ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc, do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "promocijska koda"  ali v polje za sporočilo in potrdi s klikom na gumb "Potrdi". Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo, oziroma eno obliko ugodnosti.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@naravni.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Trgovina in posredništvo, Zvonko Teraž s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za informacije zapisane v mnenjih in izjavah uporabnikov, komentarjih, oziroma recenzijah in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, brez predhodnega opozorila ali obvestila.

 

MNENJA, IZJAVE IN KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja, izjave, komentarji in recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da lahko mnenje napiše vsak uporabnik Naravni.si, pred objavo pa jih ponudnik pregleda. Mnenj, ki so kakorkoli žaljiva ali po mnenju ponudnika ne morejo pomagati drugim uporabnikom, ponudnik ne bo objavil.
Z oddajo mnenja, komentarja oziroma recenzije se uporabnik strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje, da objavi del ali pa celoten tekst v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico, da tekst uporablja časovno neomejeno in za kakršenkoli namen ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih in drugih marketinških komunikacijah.
Avtor izjave, mnenja, komentarja, oziroma recenzije, ob oddaji zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic napisanega, ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Ponudnik ne odgovarja za informacije zapisane v mnenjih in izjavah uporabnikov, komentarjih, oziroma recenzijah in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Naravni.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Naravni.si in logotip sta v lasti podjetja Trgovina in posredništvo, Zvonko Teraž s.p., Ribniki 78, 8290 Sevnica

 

Zadnja posodobitev: 1. 6. 2018

POKLIČITE NAS 

Za več informacij, pomoč ali nakup, pokličite

Kadarkoli nas lahko pokličete, z veseljem vam bomo skušali odgovoriti na vprašanje, pomagali pri naročilu ali svetovali o uporabi izdelkov

POGOSTA VPRAŠANJA >> Klik

Klikni zgoraj in poglej odgovore na pogosta vprašanja naših strank

*** 5 % POPUST ***

Naročite se na E-novice !

Bodite obveščeni

 

MOŽNOSTI PLAČILA

Ob prevzemu
Po predračunu
S plačilnimi karticami Preko PayPal

Z nakazilom iz PayPal računa

Možnost plačila z varnim PayPal in plačilnimi karticami 

SPREMLJAJTE NAS






100% VAREN NAKUP

Če z izdelkom iz kateregakoli razloga ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 15 dni in vrnili vam bomo kupnino

Kot kupec pri nas imate vse pravice, ki izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov

DOSTAVA

Za nas dostavlja Pošta Slovenije

Pri nakupu nad 40 € strošek dostave pokrijemo mi

Pri plačilu   "Po Povzetju" plačate provizijo za plačilo Položnice. Več>>>

IMATE VPRAŠANJE 

PIŠITE NAM !

Pisite nam

Klikni na zgornjo slikico, ali nam piši na " info@naravni.si "