Za več info, pomoč ali nakup pokličite 051 423 346

Pogosta vprašanja:


Kako kupim izdelke?

Preprosto dodate izdelke v košarico, se odpravite na blagajno, vpišete svoje podatke in izdelki bodo kmalu na poti k vam. Če sovražite tehnologijo, pa nas preprosto pokličite na telefon 051 423 346  in naročite preko telefona, lahko pa naročilo oddate tudi preko elektronske pošte info@naravni.si

 

Ali lahko nakup opravim brez registracije?

DA. Nakup lahko opravite brez registracije. Pri naročilu izpolnite zahtevana polja (elektronski naslov, ime, priimek, naslov, telefonska številka) za račun in izdelke boste naročili brez registracije.

 

Ne morem se prijaviti kot Registrirani kupec. Kaj naj storim?

Če se ne morete prijaviti kot registrirani kupec, za to obstajajo štiri možne razlage:

1. Pozabili ste geslo, oziroma vnašate napačno geslo. Rešitev: Pod poljema za prijavo je modra povezava "Ste pozabili geslo?". Kliknite nanjo. Odprla se vam bo nova stran, kjer vpišete svoj elektronski naslov, s katerim ste prijavljeni. Nato kliknete gumb "Pošlji". Na vpisani E-poštni naslov boste prejeli pošto s povezavo do obrazca za ponastavitev gesla. Tu dvakrat vnesete isto novo geslo in to potrdite z gumbom ki je poleg. Po tem se lahko prijavite z novim geslom.

2.  Mnogi si ob naročilu ne ustvarijo računa. Večkrat se je že zgodilo, da so kupci mislili, da imajo že ustvarjen račun v naši trgovini, zato ker so že naročali pri nas. V naši spletni trgovini lahko namreč kupujete tudi brez registracije. Če se želite registrirati (ustvariti svoj račun), je potrebno to označiti s kljukico v košarici, v tem primeru se bo račun naredil avtomatsko. Druga možnost pa je, da izberete v meniju "Moj račun" ali "Prijava" in sistem vas bo vodil korak za korakom, da si boste ustvarili račun.

3. Prijavljate se z drugim E-poštnim naslovom kot ste si ustvarili račun. Rešitev: Če imate še kakšen drug E-poštni naslov, poskusite prijavo še z njim...

4. Vnašate svoj E-poštni naslov s kakšno napako ali presledkom... Rešitev: Preverite ali ste pravilno vpisali svoj E-poštni naslov, oziroma ga zbrišite in ponovno vpišite. Poskusite se še enkrat prijaviti.


Kako vem ali sem si v vaši spletni trgovini ustvaril račun?

Čisto preprosto. To lahko ugotovite na dva načina:

1. Lahko poskusite naročiti brez da bi se prijavili. Če vam to uspe, potem sigurno nimate ustvarjenega računa v spletni trgovini. Vsaj ne s tem E-poštnim naslovom, ki ste ga uporabili pri naročilu.

2. Poskusite se prijaviti. Če imate več E-poštnih naslovov, lahko preverite ali ste prijavljeni mogoče še s kakšnim drugim naslovom. Če ne gre, kliknite povezavo za pozabljeno geslo, vpišite svoj E-poštni naslov za prijavo, ter ga potrdite z gumbom poleg. Če na vpisani elektronski naslov ne prejmete v roku 1 minute nobenega sporočila od nas, to pomeni, da nimate ustvarjenega računa v naši spletni trgovini, vsaj ne z naslovom, katerega ste vpisali. Zato si lahko ustvarite nov račun in sicer tako, da v meniju izberete povezavo "Moj račun" ali "Prijava", ter sledite navodilom.


Kliknil sem povezavo za pozabljeno geslo, vpisal svoj E-poštni naslov, vendar ne dobim pošte. Zakaj?

Tri možne razlage so:

1. Vpisali ste E-poštni naslov z napako

2. Sploh nimate pri nas ustvarjenega računa. (lahko ga še ustvarite...)

3. Imate ustvarjen račun, vendar s kakšnim drugim elektronskim naslovom. Če imate morda več E-poštnih naslovov, se poskusite prijaviti še s kakšnim drugim, oziroma vpišite drug E-poštni naslov za pozabljeno geslo, da preverite ali ste morda prijavljeni z drugim naslovom.

Pomembno! Če niste dobili na vpisani E-poštni naslov sporočila s povezavo za vpis novega gesla, to pomeni, da nimate raćuna s tem E-poštnim naslovom v naši spletni trgovini !


Kako vem ali je izdelek na zalogi?

Pri vsakem artiklu je naveden čas, ki je običajno potreben da izdelek prejmete, če ga naročite.

 

Kakšni so načini plačila?

V spletni trgovini Naravni.si , lahko plačate na naslednje načine:

- plačilo z gotovino ob prevzemu;
- predplačilo z nakazilom na račun ponudnika
- plačilo s storitvijo PayPal

Več o načinih plačila in pogojih si preberite TUKAJ

 

Kakšni so stročki dostave?

Stroški dostave  so odvisni od zneska naročila. Za vsa naročila v vrednosti manj kot 40,00 €, je strošek dostave 2,60 € , pri naročilih za 40,00 € ali več, pa je dostava brezplačna za vas, kar pomeni da strošek dostave pokrijemo mi.

 

Kdaj bom prejel naročene izdelke?

Ob vsakem izdelku je napisan predvideni rok dostave. Če so izdelki na zalogi , jih odpošljemo še isti ali naslednji dan, kar pomeni, da lahko pošiljko pričakujete v roku 3 delovnih dni, če izdelkov ni na zalogi, pa vas še posebej obvestimo o predvidenem roku dobave.

V primeru da ste naročili izdelke z različnimi roki dobave, vam bomo ponudili rok dobave glede na izdelek, ki   ima najdaljši rok dobave, oziroma bomo glede na našo oceno, stopili v stik z vami in poskušali najti najboljšo rešitev.                                                                                                                          

 

Ali lahko dostavo naročim na drug naslov?

Dostavo lahko naročite tudi na drug naslov.

 

Ali lahko osebno prevzamem naročene izdelke?

Osebni prevzem je možen po prejšnjem dogovoru.

 

Želim vrniti izdelke

Imate vso pravico da izdelke vrnete v roku 15 dni. O vračilu nas obvestite po elektronski pošti, na naslov info@naravni.si , izdelke pa preprosto zapakirate v varno embalažo, da se ne poškodujejo in nam jih pošljite nazaj. Seveda morajo biti izdelki nepoškodovani, neuporabljeni in v isti količini kot ste jih prejeli. Več o vračilu izdelkov si preberite TUKAJ.

 

Na kateri naslov naj vrnem izdelke?

Naslov za vračilo izdelkov je: Trgovina in posredništvo, Zvone Teraž s.p., Ribniki 78,  8290 Sevnica. Več o vračilu izdelkov si preberite TUKAJ.

 

Ne najdem odgovora

Če ne najdete odgovora na vaše vprašanje, lahko pogledate Pogoje poslovanja , nam pišete na e-naslov info@naravni.si , ali pa nas pokličite na telefonsko številko 051 423 346 .

 

Kako plačam paket?

Poštar vam bo prinesel paket na dom, plačate pa kar njemu. Če vas takrat ni doma, pusti v poštnem predalu obvestilo, s katerim ga potem prevzamete na pošti. Tam tudi poravnate položnico.

Lahko pa plačate tudi po predračunu ali s PayPal – om.

 

Ali lahko plačam po predračunu?

Če želite plačati po predračunu, je seveda tudi možno. V košarici to preprosto označite in izvedite naročilo. Na Mail boste ob potrditvi naročila dobili vse potrebne podatke za plačilo.

 

Želim plačati s PayPal – om

Omogočamo tudi plačilo s PayPal – om, je vidno v košarici.

 

Ko sem vnesel kodo za popust, se je pojavil znesek za plačilo poštnine, ki ga prej ni bilo

Pri nakupu nad 40,00 € strošek poštnine pokrijemo mi. Po vpisu kode za popust pa lahko cena izdelkov pade pod to mejo in se avtomatsko obračuna poštnina. Zato previdno, včasih se splača kupiti še kakšno malenkost, pa bo cena naročila ostala nespremenjena.

 

 


POKLIČITE NAS 

Za več informacij, pomoč ali nakup, pokličite

Kadarkoli nas lahko pokličete, z veseljem vam bomo skušali odgovoriti na vprašanje, pomagali pri naročilu ali svetovali o uporabi izdelkov

POGOSTA VPRAŠANJA >> Klik

Klikni zgoraj in poglej odgovore na pogosta vprašanja naših strank

PREJMITE POPUST

Naročite se na E-novice !

Bodite obveščeni

 

MOŽNOSTI PLAČILA

Ob prevzemu
Po predračunu
S plačilnimi karticami Preko PayPal

Z nakazilom iz PayPal računa

Možnost plačila z varnim PayPal in plačilnimi karticami 

GARANCIJA ZA VRAČILO

Če z izdelkom iz kateregakoli razloga ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 15 dni in vrnili vam bomo kupnino.

100% VAREN NAKUP

Izdelke lahko plačate ob prevzemu, kar onemogoča zlorabe kreditnih kartic in osebnih podatkov

Če z izdelkom iz kateregakoli razloga ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 15 dni in vrnili vam bomo kupnino

Zagotavljamo varnost in zasebnost podatkov

Kot kupec pri nas imate vse pravice, ki izhajajo iz Zakona o varstvu potrošnikov

DOSTAVA

Naročene izdelke vam bomo dostavili na dom preko Pošte Slovenije

Pri nakupu v vrednosti 40€ ali več, strošek dostave pokrijemo mi

IMATE VPRAŠANJE 

PIŠITE NAM !

Pisite nam

Klikni na zgornjo slikico, ali nam piši na " info@naravni.si "